Direct contact
033 2540 440
Blijf up-to-date

Nieuws

  • 26
    juli 2024

    Onderhoud Core Netwerk met impact op alle Breedband verbindingen

    In de nacht van 26 op 27 juli tussen 00:00 en 03:00 zal onze leverancier onderhoud uitvoeren op hun Core Netwerk. Analyse van het dataverkeer heeft aangetoond dat de belasting van het netwerk op dat moment het laagst is. Dit onderhoud zal de optimale prestaties, beveiliging en betrouwbaarheid van de netwerkservices blijvend garanderen. Gedurende het onderhoud zal er voor elke breedband verbinding een downtime optreden van 30 tot 60 minuten.

    De leverancier heeft naar aanleiding van eerder netwerk onderhoud op 29 juni maatregelen genomen om herhaling van problemen te voorkomen. Het test-lab is aangepast en uitgebreid waardoor scenario's die de vorige keer issues opriepen getest kunnen worden. De monitoring is verscherpt en omvat nu ook de toegevoegde scenario’s. Met deze maatregelen hebben we het uit te voeren onderhoud succesvol kunnen testen.

  • 29
    juni 2024

    Problemen met de volgende verbindingen (Fiber/xDsl/Koper)

    29-06-2024 08:00

    We krijgen meerdere melding van problemen met verbindingen met routed subnets. Het onderzoek is opgeschaald. Wij zullen u rond 9:30 uur voorzien van een nieuwe update. Er is geen workaround mogelijk.

    29-06-2024 09:30

    Wij hebben deze melding opgeschaald en engineers zijn samen met de hardware leverancier de storing aan het onderzoeken. De engineers werken hard om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen. Wij zullen u rond 10:30 uur voorzien van een nieuwe update. Er is geen workaround mogelijk.

    29-06-2024

    10.00 Onze engineers zijn nog druk bezig met het onderzoek.

    29-06-2024

    10:30 Het onderzoek is nog gaande. Wij zullen rond 12 uur komen met een nieuwe update.

     Nogmaals verzoeken wij dat als u geraakt bent door dit probleem en een reset van de router heeft geen effect.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------

    29-06-2024

    11:10 Onze engineers hebben de oorzaak gevonden. De oplossing hiervoor zullen we op een later tijdstip gaan uitrollen waardoor er is gekozen voor een rollback van de onderhoud van afgelopen nacht. Dit zal tussen 11 en 12 uur vandaag gaan plaats vinden.

    We verwachten een downtime van 60 tot maximaal 180 minuten op de volgende Breedband diensten, geleverd via de netwerken van KPN.

    De rollback raakt de volgende verbindingen in het Breedband portfolio :

    Fiber Pro via KPN WEAS (FttB); Fiber Basic via KPN WBA (FttH); xDSL via KPN WBA (Alle type).

    het kan zijn dat er in sommige gevallen een router reset noodzakelijk is

    Onze excuses voor het ongemak

    ------------------------------------------------------------------------

    12:00

    De rollback is gestart om 11:35, een groot deel van de lijnen is gerestored, we verwachten dat rond 12:30 alle lijnen terug zijn. Zoals eerder vermeld is er soms een reboot van uw router nodig.

    -------------------------------------------------------------------------

    29-06-2024

    12:20 De rollback heeft het probleem met de routed subnets opgelost en de dienstverlening is hersteld.
    Als u na 12;30 en een reset van uw router nog problemen heeft met uw verbinding, neem dan contact met ons op.

  • 28
    juni 2024

    Telefoniestoring 28-juni

    09:20

    Wij hebben het volgende bericht gekregen vanuit onze leverancier: 

    "We zien dat onze services aan het herstellen is. De calls worden weer opgezet en tonen geen slechte audio meer. We zullen onze service nauwlettend monitoren"


    8:45

    Op dit moment ervaren wij problemen met onze vaste en mobiele telefonie.
    Onderzoek met de hoogste prioriteit is gestart.

    Binnen een uur zullen we in dit bericht een update plaatsen.

    Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip.

  • 21
    juni 2024

    Hosting Wolfraam onderhoud 25/26 juni 2024

    Het onderhoud is afgerond. Alle diensten zijn weer online.

    Helaas is het onderhoud niet helemaal volgens plan verlopen.
    We zullen daarom een nieuw vervolg plan maken en gaan inplannen.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de nacht van 25 op 26 juni zullen wij onderhoud uitvoeren op onze DirectAdmin hosting server Wolfraam.
    Het onderhoud start om 23:00 en zal naar verwachting tot 02:30 duren.

    Tijdens dit onderhoud is deze server Wolfraam niet bereikbaar, wat betekent dat u en eventuele bezoekers geen toegang tot uw website en/of uw emails heeft.
    Inkomende email berichten worden na het onderhoud alsnog afgeleverd.

    In dit bericht zullen wij een update zetten als het onderhoud afgerond is.
    Na het onderhoud is alles weer beschikbaar zoals u gewend bent.

    Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze mail, neem dan contact op met STH op support@sth.nl

  • 29
    mei 2024

    Tijdelijke sluiting STH Automatisering van 30 mei t/m 1 juni i.v.m. bedrijfsuitje

    Dit bedrijfsuitje biedt ons de gelegenheid om onze banden te versterken en nieuwe energie op te doen. Deze gelegenheid willen wij tevens gebruiken om het 20-jarig jubileum van STH Automatisering te vieren!

    Gedurende de periode van de sluiting zullen we niet beschikbaar zijn voor reguliere werkzaamheden. Voor incidenten die de bedrijfsvoering ernstig hinderen en zaken die onmiddellijke acties vereist, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met ons storingsnummer 033-8200200.

    Alvast bedankt voor uw begrip. 

    Maandag 3 juni staan wij weer voor u klaar. 

  • 13
    mei 2024

    Onderhoud Hosting Omgeving 16 mei 2024 - afgerond

    Update: 7:35
    Het onderhoud is voorspoedig en met succes afgerond.
    Alle diensten zijn weer beschikbaar.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de ochtend van 16 mei zullen wij onderhoud uitvoeren op onze Hosting omgeving.
    Het onderhoud start om 06:30 en zal naar verwachting tot 07:30 duren

    Tijdens dit onderhoud kan het zijn dat de hosting diensten van STH kortstondig niet beschikbaar zijn.

    In dit bericht zullen wij een update zetten als het onderhoud afgerond is.
    Na het onderhoud is alles weer beschikbaar zoals u gewend bent.

    Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze mail, neem dan contact op met STH op support@sth.nl

  • 28
    maart 2024

    Onderhoud Hosting Omgeving 5 april 2024 - afgerond

    Update: 9:00
    Helaas duurde het onderhoud langer dan gepland. Onze excuses hiervoor.
    Alle diensten zijn na enkele korte onderbrekingen weer online.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de ochtend van 5 april zullen wij onderhoud uitvoeren op onze Hosting omgeving.
    Het onderhoud start om 06:30 en zal naar verwachting tot 08:00 duren

    Tijdens dit onderhoud kan het zijn dat de hosting diensten van STH kortstondig niet beschikbaar zijn.

    In dit bericht zullen wij een update zetten als het onderhoud afgerond is.
    Na het onderhoud is alles weer beschikbaar zoals u gewend bent.

    Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze mail, neem dan contact op met STH op support@sth.nl

  • 01
    december 2023

    Onderhoud Hosting Omgeving 6 februari 2024 - afgerond

    Update: 2:00
    Het onderhoud is voorspoedig en met succes afgerond.
    Alle diensten zijn weer beschikbaar.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de nacht van 5 op 6 februari gaan wij onderhoud uitvoeren op onze Hosting omgeving.
    Het onderhoud start op 6 februari 00:00 en wij verwachten maximaal 3 uur bezig te zijn.

    Tijdens dit onderhoud kan het zijn dat de hosting diensten van STH kortstondig niet beschikbaar zijn.

    In dit bericht zullen wij een update zetten als het onderhoud afgerond is.
    Na het onderhoud is alles weer beschikbaar zoals u gewend bent.

    Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze mail, neem dan contact op met STH op support@sth.nl

  • 13
    oktober 2023

    Onderhoud Managed Wifi 14 oktober 2023

    Update: 4:15
    Het onderhoud is voorspoedig en met succes afgerond.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de nacht van 14 oktober gaan we onderhoud uitvoeren op onze Managed Wifi controller.

    Het onderhoud start op 14 oktober 3:00 en wij verwachten maximaal 2 uur bezig te zijn.

  • 12
    oktober 2023

    Onderhoud Online Werkplekken 13 october 2023

    Update: 1:15
    Het onderhoud is voorspoedig en met succes afgerond.
    Alle diensten zijn weer beschikbaar.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de nacht van 13 oktober gaan wij onderhoud uitvoeren op onze Online Werkplek omgeving.
    Het onderhoud start op 13 oktober 0:00 en wij verwachten maximaal 2 uur bezig te zijn.

    Tijdens dit onderhoud is de Werkplek Omgeving niet bereikbaar
    - u kunt niet inloggen op werkplek.sth.nl en dus ook niet op de Desktop.

    In dit bericht zullen wij een update zetten als het onderhoud afgerond is.

    Na het onderhoud is alles weer beschikbaar zoals u gewend bent.

    Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze mail, neem dan contact op met STH op support@sth.nl

  • 19
    juli 2023

    Onderhoud Online Werkplekken 20 juli 2023

    Update: 1:30
    Het onderhoud is voorspoedig en met succes afgerond.
    Alle diensten zijn weer beschikbaar.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de nacht van 20 juli gaan wij onderhoud uitvoeren op onze Online Werkplek omgeving.
    Het onderhoud start op 20 juli 1:00 en wij verwachten maximaal 2 uur bezig te zijn.

    Tijdens dit onderhoud is de Werkplek Omgeving niet bereikbaar
    - u kunt niet inloggen op werkplek.sth.nl en dus ook niet op de Desktop.

    In dit bericht zullen wij een update zetten als het onderhoud afgerond is.

    Na het onderhoud is alles weer beschikbaar zoals u gewend bent.

    Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze mail, neem dan contact op met STH op support@sth.nl

  • 10
    juli 2023

    MFA bij MS365

    Binnen veel organisaties wordt gebruik gemaakt van de diensten van MS365.
    Door de toenemende veiligheidsincidenten wereldwijd is het noodzakelijk dat alle gebruikers Multi-factor Authenticatie krijgen. Het is niet meer afdoende om enkel met een gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen.

    Hoe werkt Multi-factor Authenticatie
    Multi-factor Authenticatie zorgt ervoor dat er nog een extra stap nodig is voor het inloggen in een account. Denk dan bijvoorbeeld aan een sms of de Microsoft Authenticator-app. Op deze manier wordt er een extra inlogcode gegenereerd die elke keer anders is. Deze code is voor een cybercrimineel niet te bemachtigen zonder fysieke toegang tot jouw apparaat.Het kraken van accounts die extra zijn beveiligd met Multi-factor Authenticatie is vele malen lastiger. Met MFA wordt er elke keer een nieuwe code gegenereerd, waardoor deze niet te raden is door een hacker. Gebruikers maken tenslotte regelmatig gebruik van dezelfde inlognamen en wachtwoorden. Zonder MFA zijn deze accounts een stuk kwetsbaarder.

    Is Multi-factor Authenticatie dan compleet veilig
    Multi-factor Authenticatie is eigenlijk de basis voor het hebben van een veiliger account. De kans dat een account met MFA in de verkeerde handen terecht komt is minder dan 0,1% (bron: Microsoft). Een hacker moet veel meer moeite doen om accounts met MFA aan te vallen. De kosten worden hierdoor veel hoger, wat het ook minder aantrekkelijk maakt.Multi-factor Authenticatie maakt het dus vele malen lastiger voor kwaadwillende om gegevens te bemachtigen. Uiteraard vermelden wij erbij dat geen enkel systeem 100% waterdicht is. Het voorzichtig omgaan met inloggegevens is nou eenmaal belangrijk. Als een persoon de MFA-code aan een kwaadwillend persoon doorspeelt, heeft de hacker alsnog toegang tot het account. Dit is dan ook een van de redenen dat het systeem niet 100% waterdicht is. Het begeleiden en trainen van de gebruikers is daarom ook erg belangrijk. Een security training kan helpen om bijvoorbeeld phishing-aanvallen te herkennen en voorkomen. In zo’n training worden de veelgebruikte methodes besproken om gebruikers extra waakzaam te maken.

    Verschillende vormen van MFA
    Het beveiligen van accounts met MFA kan op verschillende manieren. Denk dan aan het beveiligen met SMS of de Microsoft Authenticator app. Wij raden het gebruik van de Microsoft Authenticator app aan, omdat dit extra beveiliging met zich meebrengt mocht het apparaat gestolen zijn. Verder zijn er mogelijkheden om met fysieke items een veilige inlog te creëren. Denk dan aan een USB-stick of smartcard om een account te ontgrendelen. Het nadeel is dat deze gestolen kunnen worden, maar voor hackers op afstand is het onmogelijk om deze te bemachtigen. Alle vormen van MFA hebben zo hun sterktes en zwaktes, maar over het algemeen verhoogt elke vorm van MFA de veiligheid enorm. Het toevoegen van MFA aan zakelijke accounts is daarom noodzakelijk.

    Bij gaand vind u de handleiding MFA instellen als dit in uw tenant is geactiveerd

  • 23
    juni 2023

    Onderhoud Cloud omgeving 29 juni 2023

    Update: 2:30
    Het onderhoud is voorspoedig en met succes afgerond.
    Alle diensten zijn weer beschikbaar.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de nacht van 28 op 29 juni gaan wij onderhoud uitvoeren op onze Cloud omgeving.
    Het onderhoud start op 29 juni 1:00 en wij verwachten maximaal 3 uur bezig te zijn.

    Tijdens dit onderhoud zijn er verschillende diensten van STH niet beschikbaar. Onder andere de Online Werkplekken.

    In dit bericht zullen wij een update zetten als het onderhoud afgerond is.
    Na het onderhoud is alles weer beschikbaar zoals u gewend bent.

    Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze mail, neem dan contact op met STH op support@sth.nl

  • 13
    juni 2023

    Onderhoud Online Werkplekken 15 juni 2023

    Update: 2:30
    Het onderhoud is voorspoedig en met succes afgerond.
    Alle diensten zijn weer beschikbaar.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de avond van 15 juni gaan wij onderhoud uitvoeren op onze Online Werkplek omgeving.
    Het onderhoud start op 15 juni 1:00 en wij verwachten maximaal 2 uur bezig te zijn.

    Tijdens dit onderhoud is de gehele Werkplek Omgeving niet bereikbaar
    - u kunt niet inloggen op werkplek.sth.nl en dus ook niet op de Desktop.

    In dit bericht zullen wij een update zetten als het onderhoud afgerond is.

    Na het onderhoud is alles weer beschikbaar zoals u gewend bent.

    Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze mail, neem dan contact op met STH op support@sth.nl

  • Storing Microsoft Diensten - 25-1-2023

    U kunt de actuele status bekijken op onderstaande link, in veelgevallen zal  outlook niet willen starten of erg traag werken.

    Microsoft 365 Service health status (office365.com)

  • 16
    januari 2023

    Storing Telefonie 16 januari 2023

    Er is op dit moment sprake van een storing op zowel vast als mobiele telefonie.
    Dit betreft zowel inkomend als uitgaand gesprekken.

    De storing is in onderzoek. We hebben helaas nog geen verdere informatie of oplostijd.
    Er wordt aan een oplossing gewerkt. We zullen rond 15:00 een update plaatsen.

    Excuses voor het ongemak.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Update 15:00
    De diensten lijken momenteel vrijwel hersteld te zijn. De situatie wordt verscherpt gemonitord.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Update 15:25
    Alle diensten zijn weer hersteld.

  • 10
    november 2022

    (SPOED) Onderhoud Werkplek omgeving

    11 november 2022 - 00:45
    Het onderhoud is voorspoedig en met succes afgerond.
    Alle diensten zijn weer beschikbaar.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de nacht van 10 november op 11 november gaan wij onderhoud uitvoeren op de portal van de werkplek omgeving.
    Dit onderhoud is een spoed reparatie van een bekend lek in Citrix.

    Het onderhoud start op 11 november 00:00 en wij verwachten dit op 11 november 01:30 afgerond te hebben.

    Tijdens dit onderhoud is de Werkplek dienst (https://werkplek.sth.nl) niet bereikbaar.

    In dit bericht zullen wij een update zetten als het onderhoud afgerond is.

    Heeft u nog vragen naar aanleiding van dit bericht, neem dan contact op met uw STH op support@sth.nl

  • 31
    oktober 2022

    Onderhoud Online omgeving

    Het onderhoud is voorspoedig en met succes afgerond.
    Alle diensten zijn weer beschikbaar.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    In de nacht van 31 oktober op 1 november gaan wij onderhoud uitvoeren op verschillende web/cloud diensten van STH. Dit onderhoud is nodig op up2date te blijven.

    Het onderhoud start op 31 oktober 21:00 en wij verwachten dit op 1 november 03:00 afgerond te hebben.

    Tijdens dit onderhoud kunnen diensten verminderd of kort niet bereikbaar zijn.

    In dit bericht zullen wij een update zetten als het onderhoud afgerond is.

    Heeft u nog vragen naar aanleiding van dit bericht, neem dan contact op met uw STH op support@sth.nl

"Sterk aan STH vind ik dat ze principes hebben."

van Ee Buitenspeelgoed
Geef zelf uw reactie
daarom STH automatisering
  • Persoonlijke aandacht
  • Proactief meedenken
  • Verbinden en niet vastbinden
  • U staat centraal
  • Oplossingen op maat